نرم افزار خرید

نرم افزار خرید و تدارکات را با نام های متفاوتی از جمله، نرم افزار برنامه ریزی خرید، نرم افزار درخواست از انبار، نرم افزار درخواست کالا و … می شناسند. این نرم افزار کمک می کند تا مراحل تایید و بازرسی هر درخواست، توسط بخش مربوطه بصورت مکتوب و همچنین آنلاین انجام شود. نرم افزار درخواست یا خرید و تدارکات که یکی از محصولات انبار آنلاین است، محدودیتی در ایجاد دپارتمان (مراحل تایید)، ایجاد کاربر، درخواست کننده و کالا ندارد. آنلاین بودن این سیستم درخواست نیز از مزیت های آن بشمار می رود چرا که در کسب و کارهایی مانند پیمانکاری یا پروژه محور، نیازمند دسترسی دائمی به نرم افزار است. دسترسی از هر شهری برای درخواست به دفتر مرکزی و چک کردن انبار و موجودی کالا تنها با سیستم های آنلاین امکان پذیر است.

بعد از ثبت درخواست توسط درخواست کننده، مراحل فرم درخواست در درختواره قابل مشاهده است. هر کاربری که در دپارتمان است می تواند دسترسی مالی و ویرایش توضیحات را داشته باشد. سابقه تغییرات در توضیحات کالا و توضیحات فرم درخواست نیز قابل مشاهده اند. امکان ضمیمه کردن فایل برای درخواست مهیا بوده و می توانید بخش مالی را نیز به دپارتمان مالی تخصیص دهید.

اعلام درخواست جدید به کاربر هر دپارتمان با پیامک صورت می گیرد.

بعد از بررسی های هر بخش، انباردار می تواند کالا ها را به انبار پروژه مورد نظر ورود دهد.