انبار آنلاین

نرم افزار انبار آنلاین یک نرم افزار تحت وب انبارداری است که می توان یک ماه رایگان از این سیستم آنلاین استفاده نمایید و کنترل موجودی انبار خود را لحظه ای به دست بگیرید.

انبار آنلاین تنها مناسب کسب و کارهایی نیست که با انبار کردن کالا سروکار دارند. این سیستم انبارداری برای فروشگاه ها، فروشگاه های اینترنتی و افرادی که بدون انبار کالا خرید و فروش می کنند و پیمانکاران و اجناس امانی مناسب است.

موجودی های کالا ها باید تحت اختیار یک انباردار مسئول باشد. این شخص باید تجربه کافی در روش های انبارداری داشته، لیاقت و کفایت اداره عملیات انبار را دارا باشد ولی شما می توانید با استفاد از نرم افزار انبار آنلاین بدون نیاز به فرد متخصص تمام ورودی و خروجی های کالای خود را به راحتی و سیستمی مدیریت کنید. همچنین گزارش های انبار خود را در کمترین زمان بصورت اکسلی بدست آورید. موجودی کالا، فرم ها و درخواست های یک طرف حساب را در تاریخ خاص، کاردکس کالا و رفت و آمد های آن در نبار را بصورت جدول و نمودار مشاهده کنید. خروج های امروز کالا و فرم ها، ورودی ها و خروجی ها در یک روز خاص نیز امکان پذیر است.

نرم افزار پیش رو مناسب برای کسب و کار و شرکت هایی است که فرآیند و عملکردی ساده برای انبار خود می خواهند. هم چنین برای کسب و کار های نوپا مناسب است.

انبار آنلاین با ماژول ها و نسخه های متفاوت مناسب برای کسب و کار های متفاوت هستند. ماژول تاریخ انقضا برای داروخانه ها، لوازم آرایشی ها و کالا های دارای تاریخ انقضا، ماژول ریالی برای مشاغلی که نیازمند قیمت در فرم ها هستند. ماژول خرید و تدارکات برای تامین و لیست سفارش مهیا است. نسخه سیم و کابل نیز برای محصولات با شماره قرقره های متفاوت و دارای متراژ مناسب است.